Efter regn kommer solsken.

Tjenis på er alla mina 987654 läsare! Steg upp halv 6 idag trotts att jag inte har sovit mer än en timma skulle jag tro, så for iväg på skolan och jobbade matte med emelie tills halv 11 då for jag hem, gjorde nudlar och somnade tills nu.. Har så sjukt ont i huvudet att jag skulle vilja skjuta mig så ska ta och sova lite till bara att just då jag ska sova hostar jag som värst och har världens äckligaste host medicin så får lida med den

Tänkte också berätta att idag då jag vaknade upp från min powernap var det sol ute, och  det har regnat ända sen lördag VARJE DAG och bara vräkt ner, men enligt vädret skulle det vara sol imorgon, gud så skönt. Nu ska jag sova en gång till before dinner,   seeeee u later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0