Dööööd

Hehe, bra uppdatering idag!  Men jag emelie och petter kom hem till henne 4 inatt och somnade sen kring 5 tiden någongång, sen har jag knappt kunnat sova för att dom har legat å snarkat haha :(  'Så när jag kom hem har jag sovit ända tills nyss typ, så det är min anledning till dålig uppdate!

Iallafall, gårkvällen, natten osv var helt okej den hade varit JÄVLIGT ROLIG om inte alla poliser hade varit dumma i huvudet och förstör för allt och alla, men hade en bra börja och ett bra slut iallafall bara att jag tappade min nästintill fulla cigg pack :( Det var kvällens näst sämsta efter poliserna då!  Iallafall, träffade en massa trevliga människor, glada och fulla :) Har gått typ 100 mil samanlagt från igår, och jag säger bara ha inte shorts på dig om du ska vara ute hela nätterna jag har över det tre siffriga numret av myggbett, fan vad det kliar alltså! Ahja, bjuder på 2 eller 3 bilder från igår, min kamera har även hunnit gå sönder.. Himla skit bajs helvete :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0