död

For till kalix igår ju med tanke på att jag skulle ha skit kul och så, vi var på stan till kanske halv 11 och var på kulturnatta och där var det massa som uppträdde osv och då hade ingen lust att göra någonting så jag tänkte fara hem å sova.. Sen kom en massa och taggade upp oss så blev att vi cyklade först till knoll jag henrica å emelie var där ett tag och sen gick vi till GG där en massa var, det var trevligt, sen for vi mot stan träffa ännu mera fulla å glada människor :) Jag och melissa crusa runt stan ett tag tills vi tillslut hamnade hos henne tills jag for ut med emelie å henrica till stan än en gång där några var.. Kring halv 5 tiden kom jag hem till melissa och jag slocknade nog rätt så jävla fort och vaknade 12, vi åt varmkorv och mamma hämta mig och nu ligger jagi  soffan å äter en macka å sveper vatten i mängder!  Ska se ett avsnitt dh och ta en powernap, sen duscha å fixa mig för att se var lördag har att erbjuda! :]

Har inga bilder typ, så får bli ett riktigt tråkigt inlägg typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0