dö tråkighet, döö

Kom nyss hem från marieberg typ, följde med mamma dit då hon skulle hämta linn i brist på annat att göra... Nu är jag dö trött och skulle lika gärna kunnat gå å sova för kvällen.. Det har spö regnat, varit orkan och nu är det helt plötsligt sol, helt okej väder! Ska iallafall vara sol resten av kvällen enligt vädret =) Hääärligt! Därför vill jag inte vara hemma och inte göra någonting, dock är typ alla roliga jag känner på konfaläger sug snopp på dom,

Fast vi får se hur det hela slutar :) Ska höra med några vad som händish ikväll, om det är värt att fara någonstans eller om det är lika bra att vara hemma och dö och göra INGENTING ännu en dag.. Heibara

Dagens facelook & outfit jeansjackan vet jag inte var den är ifrån det är bellas, sen ett vanligt svart linne & svarta leggings från gina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0