Dåå var slingningen klar!

Kom ut ur duschen för kanske 20 minuter sen, nu gör jag ingenting funderar på om jag ska gå och föna håret och kolla hur resultatet är som torrt! Men ska nog låta håret vila undan ifrån föningen så får det självtorka istället så får ni se resultatet imorgon helt enkelt!

Nu sitter jag och ser tv och slappnar av, bella har varit här med johan och allis & willy.. Och en 1 åring som just lärt sig gå ska ju tamefan ÖVERALLT, jag blir tokig ibland.. Tur att han är söt annars hade jag inte tyckt om han, haha.. Ajaaa, ska väl kolla om det finns något att se tills klockan slår tio! Vi hörs ;)

bjuder på en söt & osminkad bild från då jag slinga mig uppi skallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0