chillipill

Godmorgon! eller godmorgon å godmorgon, jag har faktiskt varit vaken i ett par timmar.. Tänkte att jag stiger upp lite tidigare idag så jag kan somna i tid ikväll så jag inte är helt stendöd på skolavslutningen som vi har imorgon!:)  Men just nu är jag sjukligt trött och ligger i soffan & kollar på dh, hade tänkt fara in till stan idag, men kom på att jag ändå ska dit imorgon och hela köret så väntar tills imorgon istället!

Nu ska jag fortsätta att se på dh och göra ingenting, duktig som jag är så satt jag och kollade på film på tven och såklart var filmen sjukt bra och så sitter jag å mixtrar med ljudet så till slut blir hela tven helt tyst, och nej jag ser inte på film utan ljud så jag nöjer mig med dh tills någon kunning kan hjälpa mig!

såhär ser nuläget ut!:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0