Chill dag

Jag överlevde klippningen imorse dvs att jag har överlevt hela dagen som har varit, vi har fått annat schema för idag + imorgon så vi började klockan 10 över 9 och hade engelska där vi bara ser film, sen hade vi brännboll klockan kvart över 11 (såklart vann mitt lag, hehe!) sen började vi so'n kring 12 och slutade sedan 1 och for bara å köpte några klubbor å en dricka med johanna sen bärde det av hem och jag tog en powernap och vaknade för en timma kanske och åt middag nu ska jag ta en kort powernap till och sen plugga till ett prov jag ska göra på fokusdagen!

Så vi få helt enkelt höras senare, har tyvärr ingen bild på hur mitt hår blev.. Men blev inte vidare stor skillnad bara att håret hår till axlarna istället för lite längre ner än nyckelbenet,  som tur är har jag mitt älskade löshår ska även försöka få in tid i veckan till att göra slingor i luggen eftersom att då jag klippte mig så försvann slingor osv! Men de löser sig, nu ska jag chilla, heibara!

BTW, idag är det en vecka kvar tills hela skolan sitter samlad i matsalen och bara väntar på att få sommarlov, FYFAN VAD HÄRLIGT!
[ bild på mig & emelie från förra årets skolavslutning ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0