40 grader ute, helt okei

Det är sjukt, de är kring 40 grader ute! Sjuk skönt men bara för att jag inte ska sola idag och istället fixa mig inför ikväll och försöka hålla mig fräsh utan att svettas å allt så är det omöjligt typ.. Hoppas iallafall att det blir lite svalare ikväll, för ikväll kör vi :DD Lär säkert bli sjukt roligt + att idag tar folk studenten och hela kalix lär vara på hög fest nivå haha!

Iallafall eftersom att det är 40 grader ute har jag nog bättre för mig än att ligga i sängen framför datorn som jag just nu gör.. Så nu ska jag röra på mig, dricka vatten och orka leta upp mina borttappade lösögonfransar, DAMP.. Kommer inte uppdatera mera idag, men ska ha med mig kameran ikväll och ska försöka komma ihåg att fota, puss!  Ha en bra kväll!

Nu kööör vi!! =)   Eller ikväll gör vi det menade jag haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0