Weho

Har nu fått mina efterlängtade kläder jag beställde förra veckan, dock var kjolen liiiiite stor men inte så att jag orkar skicka tillbaka den för ska ha den någon dag i helgen!! Ni får bild på kläderna senare ;)

Kom just på att jag jobbar på lördag & söndag klockan 9 på morgonen ska jag vara på motorstatium för jag emelie å några till b-rudar ska ju stå på startplattan då det är kalix sm i rallycross eftersom att emelies pappa är med å kör och ska vinna så ställer jag upp att stiga upp förefan och stå där å vifta med flaggorna med snygga tjejor HEHE.!!  Fan vad jag kommer ha fullt upp hela helgen eftersom att det är kalixdagarna också, så på kvällarna ska jag vara ute på stan där själva området är å ha galet kul med folket, sova någon enstaka timma, sen upp å vara ute hela dagarna.. Lär vara död på söndagskväll.. MEN det är bara kul å ha fullt upp nån gång!:D haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0