Visst du kan skratta och låtsas som ingenting Men jag vet allt om dig för du har varit min

Jag ljög faktiskt bara på fb om dom där 15 000 bara för att få lite uppmärksamhet hAHHA, iallafall.. Kvällen har spenderats i kalix, blev akutläge klockan 7 att fara dit, så sprang in i duschen och fixade mig toksnabbt och sen for jag iväg till bussen, en halvtimma tog det för mig å fixa mig + duscha, REKORD1!   När jag väl kom dit så var jag med emelieh och vi vandrade mot jennelie där amanda & karro var, sen stack jag till jossan och var med hon å emelie.. Sen har vi varit runt i kalix tills mamma hämta mig, nu ligger jag i sängen och har nyss tvättat bort sminket, nu ska jag vara emo och höra på depp musik, sen se några avsnitt oth på det.  GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0