18&19

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Ja det är nog svårt, alla mina födelsedagar har varit riktigt bra fakitkst.. Men då dom var som roligast var väl då man var mindre, då man fick en maassa presenter hade massa småbarn dvs barnkalas osv haha, nu får man kuvert med pengar i osv, de är mycke roligare å öppna stora tunga paket...


Dag 19 – Detta ångrar jag

Det finns ingenting jag ångrar sjukt smycket, men nog ångrar man väl lite att man kanske gjorde si och så, men ingenting jag orkar älta uti... Vi måste göra misstag för att lära oss vad som är rätt & vad som är fel någon gång i livet ;) Så jag kan inte säga att det finns något jag ångrar speciellt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0