Trååkiit

10 sanningar om mig själv :

♥ Jag är missbrukare av dh, jag vet inte hur många gånger jag har sett alla avsnitt av dh...
♥ Jag hatar att vara arg, finns inget värre för alltid blir någonting värre
♥ Jag är jävligt klantig, slår mig alltid någonstans varje dag och har alltid ont någonstans.. hihi
♥ Jag slår alltid igång musiken på max då jag mår dåligt eller bara vill sluta tänka för ett tag, sååå skönt
♥ Jag vill ha svart hår igen,  vilket ni redan vet
♥ Jag är feting trött just nu, men går inte att sova.. Där med gör jag dethär
♥ Jag blir jävligt lätt sjuk, och då jag är sjuk är jag jävligt sjukt
♥ Jag dåligt självförtroende gällande hur jag ser ut, och när det gäller att kunna göra saker.. Tror alledens för lite på mig själv
♥ Jag skulle betala minst 500 kr bara för att få leva en vecka i tillbaka i tiden, underbart hade det varit
♥ Jag är skitdålig på ljuga, börjar alltid skratta innan jag ens ljugit färdigt ...

10 saker jag älskar :

♥ Mina vänner
♥ Min familj (släkt osv)
♥ Sova
♥ Sola
♥ Musik
♥ Värme
♥ Pengar
♥ Sommaren
♥ Shoppa
♥ Skratta

10 saker jag hatar:

♥ Lögner
♥ Rykten
♥ Vintern
♥ Vara sjuk
♥ Idioter
♥ Skolan
♥ Vara fattig
♥ Stressa
♥ Sova själv
♥ Och ha tråkigt

7 personer som står mig nära:

♥ Emelie Tiger
♥ Emelie Holmgren
♥ Josefine Henriksson
♥ Sofie Häggström
♥  Amanda Sandberg
♥ Johanna Ström
♥ OCH SÅ VIDARE!


10 stunder jag alltid kommer minnas :
♥ Turkiet 2007
♥ Sommaren 2008
♥ Lk 2010
♥ Sommaren 2010
♥ Halloween 2010
♥ Boden alive 2011
♥ Nyår 2010/2011
♥ Hela året 2011 hittils
♥ Första doppet 2011!! KALLT
♥ OCH SÅ VIDARE, IGEEEEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0