SUUUGEEEEEEEN!!!!!

Suttit å kollat på löshår på rapunzel & tajmahal, direkt jag får pengar ska jag nog ta och klicka hem mig lite löshår fast ska först och främst ta och leta fram vad jag har för nå löshår här hemma för har en hel stor låda med löshår från rött, blont, brunt och svart så ska trixa och fixa och kolla om jag får ihop nog mycke svartlöshår som jag kan ha tillfälligt tills jag får pengar å köpa nailhair från rapunzel eftersom att det nästan går på 1000 kr... ;c Hatar å vara fattig, dock fyller jag ju år snart också, eller så bestället jag bara träns från tajmahal vilket bara kostar 400, dock ser hela sjävla löshåret mer äkta ut med nailhair,  ÅH VILKA HÅRPROBLEM JAG HAR... Varför färgade jag ens bort det svarta, har slösat nästan 2000 kr på att bli ljushårig om man lägger till alla hårfärger, löshår och allt bajs..  Hatar å vara trög ibland :(

Gee mig?......
Ne ska skaffa mig en riktigt rik jävla pojkvän.. Om han så ska va 70 år & döende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0