SOMMARLOOOV

NU HAR JAG SOMMARLOV PÅ RIKTIGT! Känns sjukt bra, slipper vandra i skolan på flera veckor, kommer inte röra den förän i slutet av agusti, fyfan vad skön känsla.. Var nog skoltrött vid jullovet, sen får man sommarskola och allt går söligare, MEN jag överlevde dock då var mina 2 lärare jag har på sommarskolan så snälla att jag fick sova i 10 minuter efter att jag hade pluggat stenhårt, sen var det bara att fortsätta och så smet jag hem sen orkade fan inte vara kvar 2 timmar till och göra ingenting typ.

Ahja, nu funderar jag på att ta mig något att äta och byta om till några skönare kläder och sen ta mig en powernap .. Senare blir det att se vad denna fredag har att bjuda på, ska höra runt med lite peeps.. Skulle ju först på boden alive men vet inte hur det blev med det, eftersom att alla mina vänner utom jossan & emelie typ är tråkiga så skiter vi i det och stannar kvar i sura kalix..  Det är kiruna festivalen, psg och boden alive jag blir fan deprimerad om jag inte far på något av det, MÅSTE.

randombild, ni alkisar.. blir ni sugna?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0