Sista skoldagen då!

Godmorgon! Ska strax be pappa skjutsa ner mig till bussen och sen ska jag till skolan och göra klart det allra sista jag har och göra och sen har jag fixat mest troligt G i matte som jag har haft sjukt svårt i sen jag började sjuan! Men om man vill kan allt gå ;)  Iallafall, just nu svider det just där min bh är eftersom att jag lyckats kanske ligga för länge ute i solen igår så det skaver å svider och har sig, det betyder att jag måste klara mig utan att sola idag ;( Ahja, får väl sova istället för att sola, kommer hem kring 10 idag redan eftersom att jag har knappt inget att göra och mamma tvingar mig dit ett tag iallafall haha.  Vi hörs senare!:)

Ni får en veckas gammal bild ist för en ny, fastnar absolut inte på bild idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0