seg

Har just borstat mitt äckliga löshår som jag tvättade igår och la på självtorkning under natten, nu luktar det inte hav längre utan det luktar löshår haha..  Iallafall, har nyss duschat nu ska jag ligga här och dö en halvtimma sen ska jag sätta igång och fixa mig, vilket kändes MER än jobbigt.. Varför blev jag inte kille i sånnahär tillfällen eller att jag hade självrakt & långt hår så jag slapp det jobbigaste av allt iallafall..

Bara jag som tycker mitt löshår såg vårdat å fint ut före jag tvättade det? haha..
Är faktiskt lite små besviken på rapunzel's kvalla.. Det förra löshåret jag beställde där ifrån blev aldrig sådär äckligt, och det hade jag ju i håret varje dag i 4 månader, det här har jag inte ens haft en månad och använder det aldrig då jag bara är hemma heller, varför klippte jag av mitt hår i 3an?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0