Placera mig i mängden men ändå sticker jag ut

Ligger i sängen och försöker att få mina leggings bekväma men det går inte, mitt enda par jeansleggings jag har kvar så inser jag nu att jag har hål mellan benen på dom, asså.. Jag ska nog skjuta mig trotts allt, nej jag bara skojade :)  Iallafall, har tagit mig en riktigt skön powernap sen duschat och fixat mig lite och nu ligger jag då i sängen och försöker komma på vad jag ska ha på mig samtidigt som jag tänker på flottmat vilket jag ska be mamma köpa åt middag, hade inte suttit fel med mozzarella stick's heller, fan vad jag taggar tills fra kommer till töre.. Kommer bli jätte tjock å gossig hihi!!

Haha, fan vad störd jag är. Aja, efter att jag har proppat i mig middag och hela kittet ska jag fara till kalix och umgås med emeliiito och säkert några till! Vi får se hur denna kväll slutar, jag och josse är så taggad på boden men vi vet inte?!!!?!  Känns som att det kommer sluta att vi hamnar i kiruna istället eller nå HAHAH.

BJUDER PÅ EN GAMMAL BILD MED MITT FJORTISHÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0