pigg 05.22, rätt ovärt

Väldigt roligt att jag vaknar samma tid denna natt som igår, men jag orkar faktiskt inte klaga kan ju se klart filmen jag påbörjade innan jag somnade iallafall för jag är expert på att somna till filmer hur utvilad jag än är eftersom att se på film är nog det tråkigaste jag vet, haha.. Har faktiskt hunnit se lilo &  stitch 1 inatt och sen påbörjat tvåan som jag nu känner tvånget att se klart, funderar även på att idas stiga upp å gå till fönstret å öppna det eftersom att det är 146543 grader här inne, men då kommer jag vakna förefan tack vare småbarnen till grannarna, alla hundar här omkring, dom där jävla fåglarna osv.. Nä jag tror jag lämnar fönstret stäng iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0