krigarN

Hellap! Kom precis hem efter att haft hämtat min syster, just då jag ligger som skönast i sängen och äter popcorn och ser dh så ringer hon och säger att jag måste hämta henne... Så det var bara att stiga upp igen, klä på sig, ta ut moppen och fara iväg och förstöra min mysiga stund, nu ska jag bara ut med henne en snabbsväng och sen krypa ner till kojjs igen och fortsätta mitt mysiga dh seande med popcorn och kittet.. Måste även sova själv inatt, har vant mig vid att sova med någon nu när jag inte har sovit själv sen i söndags.. Stackars mig :((

Bjuder på en stekig bild från förra sommaren då emelie är proffsig och kör moppe med ägghjälm, HAHAHA så söt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0