KLADDKAKA

Tjenis! Sitter och kollar på tv just nu och dunkar musik på max, ska ta å varva ner mig eftersom att jag är helt hyper haha.. Har varit social med amanda linn å matte under kvällen, för ett tag sen fick amanda idén var gott med kladdkaka, så jag slavade för henne och gjorde en, nog för att hon kanske gjorde lite mer än vad jag gjorde fast slavade gjorde jag endå och fett god blev den ska ni veta! Lite oklar och lite ljus eftersom att jag inte hittade nå kakao så det fick duga med oboypulver haha!;)  Har även utmanat döden att äta vaniljsås som gick ut 11 juli haha, men den såg ätbar ut så vi får se hur jag mår imorgon.. Haha

En bild på mitt fina underverk!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0