kalix

Skrev just ett inlägg om vad jag gjorde osv,, så är såklart blogg.se helt stört så all text bara försvinner helt plötsligt så nu måste jag skriva om allt igen..

Iallafall, har just fixat mig klart, nu ska jag bara vänta i en timma tills min buss går till kalix så ska jag umgås med emeliiie! Tycker även jag måste få berätta om att jag har haft världens sjukaste och messt hemskaste drömmarna i mitt liv alla mina vänner bara övergav mig typ utan en, HAHA helt hemskt och tog typ ett jävla bra tag innan jag insåg att alltning var en jävla dröm, oherre.. Känslan som uppstod då jag insåg det, vilket lättnad det var haha, ojoj.. Ska berätta om min sjuka dröm till emelieh nu, HERRÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0