JAG LEVER

Ligger i emelies soffa nu och ser på harry potter med hon & petter! Tänkte vara gullig och blogga lite nu när jag har chansen så bloggen inte blir helt för ointressant.. Vi har som sagt varit på banan hela dagen och jobbat i stortsätt ända sen halv 11 till just efter 4, snacka om att fötterna var sönderplågade av att gå i högklackat eftersom att det var grillväder på asfalten så fötterna brannupp medans man stod å väntade på bilarna haha! Men allt gick sin väg och gick bra som sagt, Emelies pappa kom 2a idag dock hade han ju lett vunnit om han inte hade fått köra 3,5 varv med punktering på ena däcket, haha.. Tror det var så iallafall!

Imorgon får vi sovmorgon så jag slipper stiga upp 6 som jag gjorde i morse... Så får sova ända tills halv 9, lyxigt va?;))) haha.. Sen blir det då att jobba dagen lång och senare mot kvällen ska jag väl hemmåt tror jag då!  Ikväll har vi inte gjort speciellt mycket, jag och emelie badade kring 7 tiden sen fixa vi oss lite snabbt och for och åt på fra med amanda.. Sen kom petter och hämta upp oss så har vi glidit runt stan med några peeps och så!  Har varit en helt okej kväll ;) Nu ska jag fortsätta se harry potter och vänta på att mitt sovsällskap ska komma hit, för vågar inte sova själv i ett helt ensamt rum, äh kryper annars emellan emelie & petter, HEHE.

Bjuder på en bild på mig & emelie från rockkonserten,
Fokusera på emelie & inte på mig, hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0