jag har aptråkigt

och jag ser lagomt 12 ut på bilden..


OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN: Ida Maria Evelina Eriksson
FÖDD: 7 september 1996
BOR: Töre
SMEKNAMN: Evve
FAMILJ:  Mamma, pappa & 2 systrar
INTRESSEN: Sova, umgås & festligheter hehe!
SKOLA: Manhemsskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: Om jag har
ÅNGRAT NÅGOT: Nja, en liten sak bara.. Annars inte nått =)
LJUGIT: Jo
SVIKIT NÅGON: Det tror jag inte :)
KÄNNT DIG SÄMST: Näe
GRÅTIT: Nepp
SKRATTAT: Ja :DD
VARIT SJUK: Tror inte det
VARIT UTOMLANDS: Nepp
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Aa

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: Verkligen inte
SKRATTAR DU OFTA: Haha ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Äckligt glad, och sur pga min onda mage..
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Lite upp&ner
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Haha, har väl rätt många gjort igentligen
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Yes
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Absolut inte
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Ne?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja kanske inte nu, men då man blir äldre
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nep
OM JA, VEM:
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 0
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: 3 tror jag haha
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Jo
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Nja, kan faktiskt inte påstå att jag var speciellt lycklig den enda gången jag varit kär eftersom att det enda som vi gjorde var att vara osams över små saker
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Söta, omtänksamma, roliga, underbara, förstående osv :)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Söt, utan tvekan!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Nått där emellan :)
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Jag får vem jag vill ha, alltid!! hihihi

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Något där emellan
ÖGON FÄRG: Nlåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Kort
SNYGG ELLER FUL: Snygg såklart!!
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Inte allt för
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ja
ELLER TVÄRTOM? : Nä
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Haha ja
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Hyffsat :)
SMINKAR DU DIG: Aa
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: För att då blir jag ÄNNU snyggare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0