home sweet home

Är hemma nu, hem ljuva hem säger jag bara!  känns som att jag inte har varit här på ... år, haha! Ska strax ta mig en mittemellan kall & varm dusch och få kyla ner mig eftersom att jag har bränt min högra arm och bröstkorgen tror jag det heter tack vare min uringade t-shirt vi har haft dom dagarna vi jobbat!  Har även fått mig brunare ben så även shorts bränna, mycke härligt sen när det jag har brännt mig blir brunt!;)

Idag har vi jobbat på som vanligt på startplattan, allt har gått bra och emelies far även så kallad fredrik tiger tog hem segern idag så det blev bra! Kan då säga att jag lätt kommer ställa upp på något sånthär igen, det är kul och kan vara lite små jobbigt då å då, men man har alltid nått kul å bara göra en dag eller två!;)   Nu ska jag kolla fb osv, sen snöra in mig i duschen känns som att jag inte har duschat sedan 2004.

Bjuder på två bilder från idag, emelies mammas bilder är det.. Hon har även fotat igår med systemkameran men dom bilderna kommer senare då jag fått tag i dom!=)


jag vet att jag ser helt fet och ful ut, men man måste bjuda på sig själv..
Btw de här är alla snygga brudar som jag har fått stått med på plattan, HEHHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0