Hemma!

Är hemma från boden nu, kvällen blev väl rätt bra efter många om och men.. Men att det finns idioter i den här världen får helt enkelt accepteras fast jag ska utrota dom en vacker dag.  Iallafall har åkt karusell som fan, i början var det rätt dött det blev först typ kul kring 12 tiden haha.. Jag och jossan har nog fått oss rejält med motion under kvällen måste jag säga! Blev även maxmat för hela bunten och jag och jossan delade såklart på mozzarella sticks som satt jävligt fint! Sen rullade jag, dennis, dennis, julia, jossan, david & eddie från bajsboden.. Nu har jag ont i huvudet, fryser och är trött så ska slå igång ett avsnitt glee och sen sova eftersom att det är ju en dag imorgon också!;) Sov gott sötisar

Bjussar på en skitsnygg bild på mig och jossan från kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0