Harry potter!

Är hemma från kalix nu, hemresan blev liiite längre än vad den skulle vara.. Vi for runt å irrade i nyborg, sen var vi i storön, ryssbält, pålänge osvosv.. Haha så det tog en & en halv timma att ta sig hem haha, Men nu är jag hemma och ligger i min säng och väntar på att mitt sovsällskap ska komma å lägga sig, hihi. Iallafall harry potter filmen får nästintill högsta betyg av mig, brukar inte vara så sjukt intresserad av dessa filmer men kunde inte slita ögonen från den knappt förutom då jag å emelie sprang på toa fast vi stressade dock typ ihjäl oss,  haha..  Iallafall nu ska jag chilla på å mysa på till en film, sen blir det sovasovasova!  Imorgon så lämnar jag fastlandet och åker ut i skärgården i ett par dagar om vädret vill som jag vill =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0