godnatt.

Kom hem från kalix för ungefär 40 minuter sen, så nu har jag nyligt duschat å lagt mig i min renbäddade och skönaste sängen i världen. I kalix har ingenting vettigt gjort, jag har satt fast emelies löshår på henne dör hur fint hår hon har mest för att det är svart, långt och helt fint.. DÖÖÖR vill också ha svart hår igen :(((  Iallafall sen for vi på fra, och sen for vi och åkte runt med mackan ricke å petter och var å såg då några höll på hoppa med cyklarna och sen for vi å snurra runt i kalix eftersom att inget vettigare finns att göra i den staden.. Ska nu slå igång en film så jag får sova och slippa allt bajs som är, är lagomt less ska döda någon.

Bjuder på en bild på sveriges skönaste säng, puusstjabarajao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0