GODNATT

Är nyligt hemkommen från kalix, skulle först inte fara dit men det slutade att vid 9 tiden var jag där ändå haha ;)  Så då blev det att vara med jossan och emelie så for vi till emelie, togdet lugnt, spelade ett dans spel osv! Var skönt att få göra något eftersom att jag har varit hemma och dött hela veckan, men innan jag for till kalix så var jag på släktträff i siknäs där hela pappas sida av släkten var, dvs det roligare sidan haha.. Man märker vem jag har ärft min humor ifrån, mina dåliga idéer, mina osmarta tankar, mina dåliga skämt ifrån men man får sig ett gott skratt varje gång iallafall!! Vi grillade massa gott och åt, sen blev det direkt efter maten dags för mig att fara, då dög dom tyvärr inte längre sa dom haha ;)

Men iallafall, nu ligger jag i min säng, hör på musik och breve mig har jag en godis påse + en cola, yummie!! Ska bara hitta någon vettig film att ladda ner och sen flotta på till den ;) Ska först gå och slå min pappa och försöka väcka honom eftersom att han har somnat i soffan som är just utanför MITT rum och han snarkar inte nådligt lite.. Varför snarkar alla killar? Varenda kille som jag har sovit med snarkar alltid? Kanske för att dom sover så gott i min närhet, ah det måste vara något sånt!!

bild i repris, men nu ska jag mysa och sova riktigt gott ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0