Godmorgon.

Godmorgon, ligger i sängen och mamma väkte mig nyss och sa att jag skulle vakna för att dom skulle laga mat åt mig haha? Ahja, är iallafall dö hungrig och trött så ligger här i sängen å ser klart dh avsnittet jag somna till igår, sen ska jag väl upp och äta sen duscha och fixa mig.. Tror faktiskt jag ska fara på knyt kalaset / släktträffen ikväll, varesig jag vill eller inte.. Vad har hänt med mig? Fara dit frivilligt? EN FREDAG?!!?!  Jag har nog blivit världens tråkigaste person trotts allt :((( Fast har en känsla som säger mig att det kommer sluta att jag far till kalix på missions, är faktiskt mer sugen på det, ska höra om emelito är på å göra hyss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0