godmorgon

Godmorgon, vaknade just av att jag glömde stänga fönstret till mitt rum inatt så har bokstavligt talat hört allt mina grannar har gjort t.e.x haft småbarn hos sig som har skrikit å varit helt galna, klippt  gräsmattan i typ 100 år osv, så nu gav jag upp att försöka sova längre.. Ska stiga upp och idas göra mig nå mat, hade det varit lite värmare ute hade jag lagt mig å solat men nu är det bara 22 grader och jag är mes och tycker det är jätte kallt haha..

Aja, ska ligga här och ta det lugnt ett tag.. Sen får jag väl ta å ta tag i denna måndagen, ska sitta stirra på påstlådan tills postbilen kommer för dom ska ha med sig mitt gina tricot paket idag, hahah.. Hatar att beställa kläder för man måste alltid vänta några dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0