fuck facebook

Gud så jag hatar facebook, tänkte byta profil bild bara för en gångs skull för att jag var så less den jag ALLTID har å har haft i 12904 år typ.. Ja iallafall bara därför så buggar fb och helt plötsligt har jag ingen profil bild alls? fan vad irriterande, ska skjuta den jäveln som gör om facebook 24/7 och gör allt helt cpigt.. Iallafall, har fått äta flott mat fråån hamkroa idag eftersom att jag linn å matte var hemma själv så blev det enkel hämtmat vilket var dagens höjdpunkt, sen har jag rensat igenom min äckliga sminkväska som jag till & med hittade ett liitet äckligt grönt djur i.. Jag tror den var dags att rensas ur, haha..  Huvva, iallafall... Nu ska jag gå å kolla på något saftigt tv program och sen fortsätta bråka med facebook så jag iallafall har någon profilbild, aldrig vill något sammarbeta med mig.. Aldrig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0