för dom är int som du

Godmorgon! Ligger just nu i sängen och väntar på att mamma ska fixa klart min frukost, hehe… Senare vet jag inte vad jag ska göra, har god lust att bara ligga här föralltid och bara vänta på att få dö för så trött och uttråkad är jag just nu,  somnade typ jävligt tidigt igår igen och så vaknar jag typ kring den här tiden varje dag.. Och somnar alltid då jag är vid datorn, så inatt har jag lyckats svara å kommentera en sak på facebook och så vaknade jag sen kring 4 och kollade runt snabbt på facebook så märker jag det haha.. Ojoj, finns faktiskt inge skönare än att somna vid datorn, jag sover seriöst som godast då!  Bara att typ 95 personer stalkar en i chatten tills dom fattar att man inte är där, sover eller inte vill skriva haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0