;)

Ligger i sängen å väntar på mitt älskade sovsällskap så jag slipper ÄNTLIGEN sova själv inatt, wiho.. Så medans jag väntar gör jag ett test ;)


Brukar du...
...titta på dig själv i spegeln? haha ja
...gnälla? ibland
...skrika? sällan
...sova? ja!! elska sova
...ha ångest? händer
...skada dig själv med flit? nej
...ta mediciner som du inte borde ta? ne
...vilja dö? nej
...drömma mardrömmar? jo
...drömma sexdrömmar? det har hänt haha
...ta droger? nej
...försöka vara annorlunda? ne, är mig själv alltid
...klä dig i svart? jadå
...gå till kyrkan? nej
...gå i skolan? ja
...röka? jo
...ha sex? ja
...ljuga? ne, helst inte
...hata folk? väldigt sällan
...lita på folk? litar på dom jag vet att jag kan lita på, litar ju inte direkt på vem som helst

Vem...
...saknar du? de vill du allt veta
...vill du döda? no one
...rörde dig sist? linn, hah
...vill du slå? vet inte
...kysste dig sist? en pojkee
...vill du kittla? någon som är jävligt kittlig ;)
...kramade du sist? david måst de va tror jag :)
...vill du prata med? jag vet inte
...skrek du på sist? mamma eller pappa, haha
...vill du vara som? mig själv =)
...sårade dig sist? ..
...vill du bli galet full med? mina nära kära!;)
...gjorde dig riktigt glad senast: en person
...fick du sms från senast: eddie
...ringde du senast? han ovanför
...är snyggast på jorden? Lucas i oth!! kommer inte på vad han annars heter :(

Har du...
...för många vänner? ne, de kan man inte ha
...förföljelsemani? å de är?
...tvångstankar? nej
...någon annan psykisk sjukdom? ne haha
...någon fysisk sjukdom? nej
...någon skada: ja, cpeskada
...färgat håret? aa
...brutit några ben? nepp
...några piercings? jo
...egen dator? aa
...bra självförtroende? inte allt för
...kysst någon? japp
...sagt jag älskar dig till någon idag? nej
...bjudit ut någon? ne haha
...varit kär? yes
...dumpat någon? jep
...stulit någonting: jo
...lämnat landet? aa
...tuttat eld på nått? haha ja, "tuttat" HAHA
...gjort något olagligt? jo

Hur...
...går du? lite småskeft fast sött endå!;)
...svarar du i telefonen? halå
...fördriver du tiden? dator, oth, sova osv
...mycket pengar har du? 1000 nånting
...tjänar du pengar? nep
...ofta diskar du? aldrig, det är de man har sin mamma till.. skoja ba mammi =)
...ofta städar du? vet inte, tills mamma verkligen tvingar mig till å städa
...många stör du dig på: några stycken, haha..
...Ofta träffar du din familj? nästintill varje dag?

Tror du...
...att du kommer bli något? ja, säkert :)
...på gud? nej
...på rymdvarelser?
...att folk tycker om dig? ja säkert några finns de väl :)
...på ett liv efter detta? nej
...att fiskar kan tänka? haha ne, dom är fan hjärndöda å lättlurade haha
...att du kommer leva länge? typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0