;)

Godmorgon! Har faktiskt varit vaken sen halv 12 tiden drygt, somnade fan klockan 11 igår haha, kanske liiite slut efter helgen? Steg iallafall upp och la mig ute och solade mina ben + magen, det andra fick jag täcka med en tröja eftersom att jag har bränt sönder högerarmen och lite på brösten haha surt.  Iallafall så nu befinner jag mig i min sköna säng igen, ska sen ta och stiga upp och plocka ihop lite eftersom att mina föräldrar mest troligt kommer hem idag så ska försöka göra det vackert i mitt rum iallafall, haha.. Det bästa med sommaren då föräldrarna mina har semester är att jag har huset för mig själv nästintill hela sommaren eftersom att dom far ut på havet å bor i båten och bara kommer hem för att lämna pengar till oss och fyller på vårat å deras kylskåp, det jobbiga är att man måste städa och göra maten själv..... Whatever, kom på att jag kanske ska gå å häva på mig lite smink, om jag inte är för lat för det med dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0