.....

bara för att jag inte har något å göra sååå..

hur många har du kysst? - HAHA, jag och emelie har försökt räkna ut det.. Vi somna då vi var vid 30..
har du gjort något inom sex/kärlek som du ångrar? – Nja, jo kanske lite iallafall
hur långt är det längsta du gått med en kille/tjej? – Nu förstår jag inte
är du oskuld? - Nep
har du kört oskyddat någon gång? - Jao
hur många har du haft sex med? - Vet inte, några hundra tror jag.. Haha ne ja skoja, 2 st
när hade du sex senast? - Jag vet inte, håller inte reda på dag å datum precis haha
vem hade du senast sex med? - En kompiis!
har du haft sex och sedan ångrat dig? - Kanskeee en gång
föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Ja helt klart
är du redo att satsa på ett seriöst förhållande? – Japp!
har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Ja, men det var sjukt längesen
har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - JAA, jag hatar det :(
har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – hah, det har faktiskt hänt
har du sagt "jag älskar dig" till någon utan att mena det? - Nje, det tror jag då inte
har du sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? - JA
har du sparat något ifrån ett gammalt förhållande? - Jamen det är ju typ bara bilder & minnen, sånt man inte is radera haha
har du somnat gråtande på grund av kärleken? - Kan haft hänt en gång typ haha
har du varit på en blind date? - Nep
hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? - Ett par månader
har du någonsin varit kär? - Ja det har jag väl varit
är du kär? - Kär är för stort ord för det tror jag

vänner
har du någon bästa vän? - JAPP! världens bästa också!!
vem av dina bästa vänner bor längst bort? – Jag vet inte, de är väl dom i kalix som bor heeela 15 minuter ifrån mig!
är du ofta med dina vänner? - Jadå :)
vad brukar ni hitta på? – Allt till ingenting!
vad är ditt bästa minne med någon vän? - Asså jag har ju miljoner minnen med varenda vän jag har så skulle ta några veckor innan jag kom fram till vilket som är det bästa
säg namnen på några riktigt bra vänner? - Emelie't, Emelie'h, Jossan, Amanda's, Amanda'k, Jennelie, Linnea, Johanna, Sofie osvosvosvosv
kan du vara dig själv med dina kompisar? - Men ja
har du hatat någon av dina bästa vänner? – Haha, faktiskt
litar du på dina bästa vänner? – Yes
har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? - Japp
har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? - Ja, men inte av att dom har sårat mig utan när jag har sett dom sårade så kan jag inte hålla in mina krokodil tårar ;<
var bor dina bästa vänner? - Kalixtown
har någon av dina vänner ljugit för dig någon gång? - Japp
ljuger du för dina vänner ofta? – Nej
vem av dina vänner var du med senast? - Jossan å några till
vem av dina vänner saknar du mest just nu? - Vet inte riktigt..
vem av dina vänner önskar du var med dig just nu? – Hihi..
har du många vänner i din klass? - Ja, känner i stortsätt hela klassen finns 3 st jag pratar lite mindre med
vem/vilka är du mest med i din klass på skolan? – Emelie, Amanda, Fanny, Oskar, David, Johanna osvosv
vem av dina vänner har du känt längst? - Det är nog Agnes eller Fanny

sista som
..du fick en kram av? – Någon random i boden, haha ;)
..du fick en puss av? – :)
..sov med dig i samma säng? - En pojkee
..du delade ett riktigt skratt med? – Jag vet inte, skrattar ju hela tiden haha!
..du gick på bio med? - Minns fan inte
..du höll i handen? – :) HAHA, vet att ni älskar mina smilisar som svar
..du gick på stan med? – ÅH, var ju massor det med
..du delade en pizza med dig? - Emelie tror jag!
..du ringde? - Mamma
.. som ringde dig? - Pb fast det var eddie som pratade haha
..skickade ett sms till dig? - Eddie
..gjorde dig lite besviken? – Mig själv
..gjorde dig mycket besviken? – Vet inte riktigt
..du skrev med på msn? - Emeliiie
..du åkte i för bil? - Merca
..gav dig en komplimang? - Vet inte, lägger inte sånt på minnet!
..du kollade på film med? – Vet inte, sofie typ :)
..du åt med på resturang? - Är max en resturang? Isf en massor på max hahah
..betalade något åt dig? - Mamma :D
..grät inför dig? - :(

familj
bor dina föräldrar tillsammans? - Adå
om inte, vem bor du mest hos? -
varför? -
håller din mamma och pappa en bra kontakt? - Jadå
vem av alla dina familjemedlemmar är längst? – Pappa
och kortast? - Jag..
vem är dig mest lik? – Asså, absolut ingen.. Jag är fan adopterad
har du gråtit på grund av din familj någon gång? - Jo
har din familj bra sammanhållning? - Ja, det tycker jag väl
skulle du vilja ändra på något i din familj? – Nej, den är bäst som den är!

diverse
favoritfärg? – Rosa, turkost & vitt
mobiltelefon? – Samsung med såndär peksak skärm
skola? - Manhemsskolan
senaste filmen du såg? – Eclipse
senaste låten du lyssnade på? LuffarN - lika vacker som en ängel
vad står det i ditt äldsta sms i inkorgen? - "Okej skulle inte du till  tess 5?:p"
vad står det i det senaste smset du skickade? – "Ne då ljuger jag ju"
hur många timmar har totalt pratas i din telefon? - Vet inte
hur många sms har du totalt skickat? - Vet inte
har du duschat idag? - Ne, men ska göra det efter det här
vad var det senaste du sa till din mamma? – Godnatt tror jag
vad var det senaste din mamma sa till dig? - Godnatt antar jag xD
vad ska du äta till middag ikväll? - Jag har ingenaning
har du några syskon? – Yes i have!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0