blä

försöker sova, försöker somna till oth men lucas är för snygg så det går inte det heller.. Vet inte vadfan jag ska ta mig till, finns ingenting och då menar jag verkligen ingenting att göra kvart över 1 på natten, tänk hade jag inte sovit själv då hade jag åtminståne haft något och se film med, någon och prata med tills jag blev less.. MEN nu är det inte så, nu är det tvärt om, ska gå å slå en stekpanna i huvudet på mig och ihopp om det få sova,  sen ska jag be till gud om att jag inte ska vakna före fan imorgon av att jag är svimm färdig tack vare mitt ont i magen.. Ska göra ett tappert försök och se några avsnitt oth i hopp om att bli uttråkad å jävligt trött tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0