åska och skit

FELÅÅT för min dåliga uppdatering idag, men vi hade ju middags gäster sen for dom på pubben och så blev det att vi blev barnvakt åt min systers bebis så har haft någonting att göra ända tills han somnade.. Sen började det gå åska vilket betyder att jag var tvungen att dra ut internet och allt och det har nyligt slutat, snacka långt det har pågott haha.. Som tur är hade jag telefonsällskap ända tills mina pengar på min mobil tog slut, så nu är jag helt ensam igen.. Har kollat igenom nästintill alla oth avsnitt på första säsongen så ska se ett till nu sen sova.. Klockan e ju faktiskt tio i 5 på morgonen, jag ligger å hör hur någon i huset snarkar HAHAH jag verkar vara den enda vakna iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0