Alla dessa dagar jag har missat...

Dag 09 – Min tro

Om ni nu menar tron om gud och sånt där så är jag varken troende eller icke troende.. Jag tror på att nått finns och att nått av hela jesus historian möjlivis kanske stämmer lite men inte att allt som sägs uti det där stämmer.. Tror t.e.x inte på att gud finns, att han är här ovanför och vakar över oss och allt blablabla.. Är varken troende eller icke troende, de är nog enklast och säga så.

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Leggings, linne, bh, trosor & en huvtröja

Dag 11 – Mina syskon


Har två stycken syskon, båda två är systrar och dom heter Isabelle & Linn.  Isabelle är 22 blir 23 år detta år, Linn är 16 och blir 17 iår. Linn bor här hemma och är därmed en hel del närmre mig än vad bella är med tanke på att våran ålderskillnad inte är lika stor som min å bellas. Bella bor i jämtön med hennes pojkvän, hennes son och hennes pojkväns dotter från tidigare!=)

Dag 12 – I min handväska

Ja, i min handväska finns nog allting.. Hade varit enklare och fota men nu är jag kamera lös och får komma på detmesta jag har, vilket består av

- hår spray, smink, pengar, pennor, värktabletter, p-piller, solbrillor, ringar, papper, hårborste + kam, plåster, mini plattång, tejp, godis finns där även oftast också.. Haha, det är lättare å säga vad jag inte har där i, är jag i behov av något finns det alltid i väskan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0