dag 12

♥ Dag 12– Mina syskon



Mitt ena syskon som även är min största stora syster heter Isabelle, och är 8 år äldre än mig och bor i jämtön med sin pojkvän och deras barn och hans barn från tidigare :) öhm, just nu är hon väl barn ledig så hon psysslar väl inte med något speciellt på fritiden, och är en snäll stora syster har även sina dåliga dagar å vi har våra små tjaffs haha.. nä, nog är hon bra trotts allt :)



Mitt andra syskon är också en syster och ännu en stora syster dock är hon abra 2 år äldre än mig och bor hemma med mig mamma & pappa! på fritiden umgås hon mest med sin pojkvän, eller så är hon runt i kalix där även jag håller hus oftast, vi är som vänner.. vi umgås, pratar och allt som om vi inte vore systrar! dock var de väl lite tvärt om då vi var yngre då vi skull å dra varann i håret var å varannan dag, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0