trött

är hemma från emelie nu, har en förbannat irriterande huvudvärk så ska gå och lägga mig snart igen, vaknade kring 3 tiden hos emelie av att hon var vaken å av att jag inte kunde andas för att jag var liiiite för täpt i näsan,  har varit en jävla knasig natt.. jag å emelie fattar aldrig varför vi åkte ut igen efter att vi hade varit hemma haha..

men iallafall vi for ut vid halv 3 tiden å åkte bil ett tag med gizmo och danne.. seen vid 4 tiden for vi till crille å var där för emelie bror å några till höll hus där, sen vid 5 tiden imorse skulle vi fixa skjuts hem, tror ni inte alla som kör låg då och sov? jo självklart.. så jag emelie å david började vandra till stan, vi gick kanske 2 kvarter tills vi ringde taxi, dock hade vi inte tillräckligt med pengar men han skjutsade oss endå hela vägen hem, söt taxi-gubbe! hhihi, sen slog jag å emelie på eclipse och jag somnade nog direkt för jag kommer inte ihåg nå mer än så haha.. sen vaknade jag då, pappa hämta mig, nu är jag hemma å har nyss ätit middag

och nu ska jag sova för känner mig allt annat än frisk nu, hojja.. blev nog inte så mycke friskare än att vara ute hela natten, aja man måst vara ung & dum för att bli klok och erfaren eller hur det heter haha, whatever.. godnatt

amandas bild från hos ponta igår!
jossan jag & emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0