TORsdag

GODMORGON!

klockan är fan redan halv 7 på efter middagen, dock är det här dom segaste timmarna innan lägg dags speciellt för mig som inte somnar förän 5-6 tiden på morgonen, och så är jag ännu surare för att jag inte får sova ut, mina föräldrar väcker mig alltid kring 4 halv 5 varje dag.. värt? jag är ju sjuk så sova är väl bästa medicinen, ingen förstår nog hur instängd jag känner mig,

vill bara skrika, det kliar i benen av att jag vill UTUTUT och ha kul som en jävla gorilla.. MEN det får jag inte, verkar inte kunna fara ut dom här dagarna frammåt heller.. kommer gråta av att jag har så tråkigt snart, jag skojar fan inte..  borde haft en pojkvän just nu som låg här å skötte om mig.. MEEEEEEEEEEN, nu är jag för lat å inte orkar med någon sådan.. haha,

man märket att pencelinet har börjat värka, blir ju bara dummare i huvudet haha, vet inte snart vart jag får allt ifrån xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0