torsdag? redan? ;o

ligger i soffan och har just vaknat från en powernap åt china mat till middag så blev mätt å trött, ska låta klockan ticka lite sen ta fram några kläder till imorgon så jag slipper göra det då och så ska jag duscha sen ska jag fan gå och lägga mig och glo på oc eftersom att ingenting vettigare händer en torsdags kväll som denna,

kan fan inte fatta att det är fredag redan imorgon?! veckan har gått galet fort, vilket är jävligt skönt + att jag slutar tjugo i ett nu mera på fredagar, gillar mitt nya schema rätt starkt ;)  vet inte vad som händer imorgon, ska höra runt med lite peeps om nått händer någonstans, annars blir det en lugn hemma kväll i töre eftersom att jag endå ska upp tidigt på lördag å ska vara i kalix 2 på dan på dop? känns inte värt att sitta där sten död, men vet inte.. man vet aldrig hur de slutar för evve, haha.. ska gå och ta fram kläder nu, sen toa, dusch osv.. hinner säkert blogga mer innan jag går å lägger mig ;)

haha, 3 års gammal bild på mig & fanny.. haha alltid kul med gammla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0