tidsfördriv..

KÄRLEK
- Är du singel nu? jodåå
- Föredrar du långa förhållanden istället för korta? ja, gör väl alla
- Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? säkert
- Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? jo, men nu ångrar jag mig verkligen inte
- Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? en gång, å dra nu
- Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? ne
- Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nja
- Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? JA
- Sparat något från ett gammalt förhållande? typ bara foton, minnen å en tröja hah.. ska grilla den oroa er inte, haha skoja
- Somnat gråtande pga kärleken? någon enstaka gång
- Har du haft oskyddat sex? yes.
- Varit på en blind date? nej
- Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? vet inte, rätt länge
- Har du någonsin varit kär? aldrig riktigt riktigt kär, men har ju haft känslor för någon
- Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? yes

KOMPISAR
- Har du nån bästa vän?  jodå
- Är du ofta med dina vänner? ja rätt så
- Vad brukar ni hitta på? allt!
- Bästa minnet med nån vän? finns ju så många
- Säg namnen på några riktigt bra vänner? de vet dom ♥

- Kan du vara dig själv med dina kompisar? nej.
- Har du hatat din bästa vän? - aldrig!
- Litar du på din bästa vän? - hon är den enda jag verkligen litar på
- Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? yes
- Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? je, men inte med mening.. hon började gråta, och jag klarade inte av att se det så töntig som jag kan va börja jag också gråta hihi..  händer mig alltid då någon nära gråter ;<
- Vart bor din bästa vän? kalix, innanbäcken för att va prick
- Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? nä, vi säger bara saker som är sant :)
- Har någon kompis ljugit för dig någon gång? jou
- Ljuger du för dina vänner ofta? nej
- Vilken kompis var du senast med? jossan emelie & adam :)
- Har du många kompisar i din klass? rätt många
- Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? emelie, oskar & david johanna är jag också rätt ofta med :)

SISTA SOM

- Du fick en puss av? kanske inte han vill att jag skriver ut här?:)
- Sov med dig i samma säng? jossan & emelie  ;)
- Du delade ett riktigt skratt med? emelie typ, hah
- Du gick på bio med? emelieh, hihi
- Du höll i handen? samma som jag fick en puss av
- Du gick på stan med? jossan emelie, natt vandring!;>
- Delade en pizza med dig? minns fan inte
- Du ringde? emelieto
- Skickade ett sms till dig? - pb ;>
- Du kramade?  emelie eller nån :)
- Gjorde dig lite besviken?  ... ;<
- Gjorde dig mycket besviken? en vän till mig
- Du skrev med på msn? emeliehåå
- Du snackade skit om? lulefjortis
- Du åkte i för bil? bmw
- Gav dig en komplimang? hehe ^^
- Du kollade på film med? jossan å emelie
- Du åt med på resturang? familjen typ
- Betalade något åt dig? vet inte, folk köper saker åt mig dagligen haha
- Grät inför dig?emelie :(

BOENDE
- Bor dina föräldrar tillsammans? yes
- Om inte vem bor du mest hos? - båda :D
- Har du eget rum? ja
- Egen dator? ja
- Egen tv? jo
- DVD? - ja
- Boxer? nä
- Internet? har sånthär internet över hela huset så
- Vilka färger går i ditt rum? beige
- Har du stor golvyta? lagomt
- Får man plats att sova fler än en i din säng? jodå :)
- Är köket stort? ne
- Ismaskin?  nä

- Micro? men vafan, ja

- Glass i frysen just nu? ja :D
- Fler än ett badrum? jea
- Badkar eller dusch? jå
- Tvättstuga? aa
- Balkong?  yes
- Bra grannar? nä, fett fula

DIVERSE
-
Favoritfärg? vit
- Mobiltelefon? samsug
- Skola och program? manhem
- Senaste filmen du såg? scary movie 1
- Senaste låten du lyssnade på? hjjärtats ensamma slag
- Vad står det i ditt 6e äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Nog finns de ju någon men tror inte de är så många :)
- Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Fest
- Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? ingen aning
- Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? ingen aning
- Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? ingen aning

- Vad åt du till middag igår? fiskpinnar & mos
- Har du duschat idag? jes
- Vad var det senaste du sa till din mamma? minns inte, har inte träffat hon sen igår
- Vad var det senaste din mamma sa till dig?  minns inte
- Är du en svartsjuk person? nej, eller beror på vem de hela handlar om haha
- Går vänner före en partner? vet inte.. säkert lite
- Kommer du bra överens med din familj? -nja
- Vad ska du äta till middag ikväll? - har redan ätit
-Har du några syskon? jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0