tidsfördriv


ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel; 19 skull ja tro
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? typ ingen
Vad tycker du om kärlek? gulligt, underbar osv så länge den går bra
När kramade du någon sist? idag/inatt
Saknar du någon speciell person? kanske
Har du svårt för att bli kär? rätt så
När kysste/hånglade du med någon sist? inatt
Med? - en kompis!
Ångrar du det? haha nä
Är du singel? jadå
När fick du senast en kompjimang? inatt heha
Har du hånglat med någon av samma kön? haha, ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nått där ikring
Hånglat med nån riktigt ful: ja
Hånglat med fler än 5 pers: jado
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? mm
Gjort något riktigt dumt? njae, ja kanske de haha
Gjort något du verkligen ångrar? jo
Skadat dej själv med flit? nej
Varit nykter på nyårsafton? japp! den ni
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? jo
fått din mamma att gråta? jo
Slagits med någon? jap
Skämts över dina föräldrar? äh inte fan vet jag
Skämts över dig själv? tror inte de
Sagt jag älskar dig och menat det? ja, värt å säga de annars
Tar du droger?  nej
Dricker du? jep, fan vad tuff jag är!!1
Vilka kläder sover du i? t-shirt å underkläder, eller beror på med vem å var jag sover ;)
Vad hatar du verkligen? S K I T S N A C K , capslock hehee
Varit kär? kär&kär vet jag inte, men ja nått liknande
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nope
Är du ensam nu? nä
Vill du gifta dig? om jag hittar den rätte så :)
Vill du ha barn? jadå

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? emelie
Fick dig att gråta? ett jobbigt sms + alkohol i kroppen = ingen bra kombination 
Du delade en cigg med? amanda
Du gick på bio med? emelieh
Skällde på dig? mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? yes
Kramat någon? ja
Pussat någon? jo
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? gör ja väl alltid lite grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0