test



Klädsel
Vad har du på dig idag: En t-shirt, trosor & bh
Vad använder du just nu för skor: Har inga skor på mig nu, men andvänder oftast mina uggs eller tygskor
Favoritfärg på kläder: Typ alla möjliga

Senaste person som
Sov i din säng: Jag
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: Emelie säkert
Du gick på bio med: Emelieh
Du gick på stan med: Emelie
Skällde på dig: Mamma tror jag

Senaste
Låt du hörde: Stronger
Film du såg: Never back down
Mat du åt: Varma mackor
Kram: Linn eller någon
Puss: E.... tror jag de var?
Fest: Ponta
Känslan:
Less, irriterad & orolig

Ilska: När jag fick veta en sak om en person, arg man
Resa: Turkiet 2007 eller var det 2008? ah whatever..
Glädje: Längesen, har haft så satans tråkigt på senaste tiden.. men nog har jag endå varit lite glad varje dag :)
Dröm: Hel fin dröm om en, dock lika besviken blir man då man vaknar, hah
Boken du läste: Läser aldrig böcker, så vet inte
Personen du träffade: Vetefan, har inte träffat någon annan än familjen på över en vecka så haha
Personen du pratade i telefon med: Emelie
Personen du fick sms av: Pb
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit en korv från 7-eleven
Gången du var utomhus: Idag
Gången du sov: I natt, eller snarare sagt imorse haha
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Någon vecka sen
Saken du köpte: Hm, vet inte

Om dig
Namn: Evelina
Ålder: 14
Smeknamn: Evve
Syskon: Två stora systrar
Sysselsättning: Umgås, sova, film, skola och andra onödiga stuffs dock är ju umgås ingen onödig grej precis haha öh, sak samma
Bra egenskaper: Jag är alltid mig själv och är för det mesta rak & ärlig
Dåliga egenskaper: Kort stubin
Linje/klass: 8E
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0