sova?..

hade så tråkigt att jag laddade ner sex and the city 2 och såg på den.. nu vet jag inte vad som händer, för att sova känns värdelöst att ens testa för kommer inte kunna somna typ, och orkar inte ladda ner någon till film för det tar typ år,  ska gå på toan och sen fortsätta ligga här i min säng och höra på emo musik på youtube, haha jag är ju störd

men vad gör man annars klockan 3 på morgonen på en torsdag då man INTE kan sova?  säg de.. aja ska väl då gå på toan och sen ser vi var resten av timmen har att bjuda på.. hatar att jag har vänt om dygnet å inte kan sova om nätterna.. måste köra no sleep snart så jag kan vända om dygnet igen!  aja, nu måst jag på toa haha.. puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0