sova

känns inte så värt att jag är vaken längre än såhär, klockan är bara 10 dock somnade jag redan klockan halv 8 på soffan å sov till klockan 9 å då duschade jag å packa ner lite kläder för imorgon, för stannar i kalix efter skolan dåå.. tar sovmorgon imorgon för jag orkar verkligen inte med att stiga upp halv 6 så istället får jag 2 timmars längre sömn och åker in med kvart över 9 bussen, började dock inte förän vid 12 eftersom att jag nu verkligen inte kan vara med på idrotten,

men sak samma, det skadar inte mig.. har 2 lektioner imorgon, idrott å svenska? eller ja för mig blir det en då haha värt.. sen drar jag till emelie, sen drar jag någonannanstans medans emelie ska å gadda sig skulle med igentligen men då skull hon gö nå tjorv så jag orkade inte för de hade tagit timmar å jag hade dött av uttråkighet, såå får ser var jag far å hur jag gör, sover i kalix gör jag iallafall!  hoppas på en bra fredag, bättre än torsdagen iallafall

ska glo på oc nu, och sen sova kommer nog hinna somna innan de ens har gått 10 min av avsnittet, sak samma.. vi hörs imorgon, puss&godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0