skolsugen..

tror jag har tagit död på min dator.. den låter, den är kokhet, fläkten är igång i hundra å det har tagit flera timmar att ladda ner EN FILM?! och den är ännu inte klar.. haha, så fort filmen är klar tror jag jag stänger av datorn till jag ska se filmen (a)  den har väl blivit liiite för använd dom senaste dagarna haha,

funderar faktiskt på att åka till skolan imorgon, är för less att vara hemma.. dock är emelie typ sjuk och inte ska till skolan och vet inte känns inte värt å fara dit då hon inte ska dit typ, då är ju annat folk där också men aa! får ju se hur ajg mår imorgon, vill helst till skolan bara för att få fara ut å träffa nå folk, dock kan jag ju inte dra dit nu om jag är döende haha..

min naviiis  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0