sjukligt sjuk


har just gossat ner mig under täcket, har varit på sjukhuset nu eller snarare sagt vårdcentralen, skönt att jag gjorde bort det idag istället för imorgon för då hade jag fått fara å köa på akuten istället..  som jag har misstänkt är jag sjuk, rätt så sjuk..  har en jädrans hosta, huvudvärk, halsinfektion & öroninflamation, mysigt va?;) så ska äta pencelin i 10 dagar tre gånger om dan, och så lever jag på alvedon & hostmedicin.. dock ska inte det hindra mig från att ha kul till helgen känner mig ju hyffsat fräsh förutom att jag har jobbigt ont i öronen men de går ju över..

aja, nu ska jag kolla på solsidan det var meningen att jag skulla kolla på hela boxen jag har av dom, men hittade bara ena filmen under min säng, mer än så har jag inte orkat söka..  annars blire väl att glo på jurassic park för fjärde gången den här natten,   har sätt ettan två gånger å tvåan två gånger... ska ladda ner trean också, kan ju ettan å tvåan utan till alledens snart.. aja, nu slogs damsugaren igång, hatar det ljudet så ska slå igång filmen så jag deckar snart, mina ben värker av att jag är trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0