sjukaRE fett fint

min onsdag började med att jag vaknade klockan 10 och tänkte att det är lika bra jag stiger upp nu så jag får vänt dygnet, när jag stiger upp snurrar bokstavligen hela världen i mina ögon haha, de blev helt svart så jag kämpa mig till köket för att hämta vatten osv, sen la jag mig i sängen igen och slog på godzilla men pausade filmen lika fort som jag slog igång den för jag hade sånn huvudvärk å yrsel att jag inte kunde ha öppet ögonen, så jag somnade tills mamma å pappa kom hem,

så då förflytta jag mig till min säng för att jag sov i linns inatt hihi, fortsatte att se klart godzilla och sen åt jag middag, å nu ligger jag här igen,   jag hade tänkt mig till skolan imorgon men eftersom att det inte går något åt bättrings hållet ska jag till sjukhuset igen imorgon mest troligt, har haft förkyldning i snart 3 veckor å den blir bara värre å nu är jag helt borta i huvudet,

fett kasst, ännu en vecka & helg som kommer spenderas hemma.. seriöst, sjukhet går fan mig på nerverna nu.. ska fan be till gud att bli frisk,  skull jag bli frisk lovar jag å svär på att jag skulle vara kristen livet ut å aldrig svära igen eller bryta mot någon mer lag än att dricka alkohol å röka, haha.. de är ju inga stora lagar på det så!:D

blev inte så snålt inlägg idag kan man säga, blev rätt långt.. men whatever, jag har mycket att klaga över vilket ger många rader, och som tröttar ut er snabbare,  sak samma.. ska ladda ner hajar som hajar nu och se den,  såg hitta nemo inatt och så såg jag hannah montana the movie,  att se barn filmer eller dinosaruie filmer då man är sjuk rekomenderas från evve, kom ihåg, ni hörde de från mig ;)

hahah, var tvungen å printa.. så söt fisk hah dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0